Egen Fashionshow

Om mina vänner får gå på Fashionshow och kolla kläder nu på kvällen så ska jag också göra det. Jag gick in på Asos, min favorithemsida när det gäller shopping över nätet och spanade in lite grejer. På min egna lilla fashionshow var det tröjor som visades kan jag berätta, underdelarna sket publiken (jag) fullständigt i! Jag hittade speciellt 3 jag verkligen gillade!

Vi börjar med en kofta från Filippa K. Gult är fult brukar man säga, men just denna gula nyans ser fantastisk ut till sommaren!


Sportig tröja från Lacoste Red med en riktigt snygg krage och fina detaljer.


Kan det bli mer sommar? Marinblå, randigt och perfekt från Polo Jeans Ralph Lauren.

Någon favorit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0