Fyllo och Matyr

Hej alla sötisar!
Kom just hem från den stora staden schtockholm;)
På bussen hem hamnade jag och en kompis bakom ett fyllo, efter några hållplatser klev min kära kompis Vildö av. Följden utav att han försvann blev att jag och fyllot började prata. Han visade vara sig en väldigt trevlig och pratglad människa, han idrottsintresserad och allmänt härlig! Han började snacka om hur dom skävlar skogen i Sverige för att bygga hus och det hela slutade med att jag är inbjuden till någon form utav fastkedjnings grej:D Låter dock inte riktigt som min grej...

Nu är det middag bilder från dagen kommer upp efter!

Kommentarer
Postat av: hermy

sv: ahha va kul:) men jag vet inte det en

2010-03-17 @ 18:45:15
URL: http://heeermela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0