Lite mer Mmm....

Haha nu tror ni nog det handlar om Marabou men där har ni fel, det handlar om.... Fruktsallad!:D Jag tog mig tid och gjorde en ikväll och det var verkligen lite mer Mmm... I livet.
Här är mitt recept:
1 Banan
1 Päron
10 Jordgubbar
1 klase Vindruvor
2 st Kiwis (har man ett s på slutet?)
Och en liten skvätt valfri läsk.

Riktigt gott och dessutom nyttigt!

Annars har jag mest chillat med livet, kollat runt lite på internet och slötittat på Hollywood fruar. Jag gillar hon Marie, hon känns äkta på något sätt. Dom andra är ju knäppa, men bra tv gör dom.

Såg fresten att Hugo Boss har öppnat sitt nya flaggskepp i Köpenhamn, Danmark.




Verkar ju riktigt snyggt! Man får ta och göra ett besök nästa gång
Danmark besöks.

Nu ska jag iaf natta var det tänkt.
Asta la vista babes!

Köpenhamns nya boss


I helgen öppnade Hugo Boss sin över 400 kvadratmeter stora butik mitt på Strøget i Köpenhamn. Följ med på husesyn!

Den gamla byggnaden på Østergade 15 har bland annat Louis Vuitton, Mulberry, Peak Performance och GANT:s respektive butiker som grannar och blir Hugo Boss nya flagship store i den danska huvudstaden. På de 404 kvadratmeterna får naturligtvis alla märkets olika herrlinjer – HUGO, Selection, Orange, Black och Green – plats.

Vad ska man särskilt hålla utkik efter i den nya butiken?

- Orange-linjens inriktning mot att bli yngre och mer jeansbetonad. Vår sportiga Green-linje har också en väldigt stark vårkollektion, säger Hugo Boss Nordenchef Gareth Incledon till King.

I Sverige ligger flaggskeppsbutiken på Birger Jarlsgatan i Stockholm. Räcker det med den eller planerar ni att öppna fler egna butiker?

- Vi är nöjda med vår representation i Stockholm - inte minst eftersom vi också har stora avdelningar på både NK och Åhléns City - men vi tittar på nya etableringar i Stockholms innerstad. Dessutom börjar vår webshop senare i år sälja till Danmark och kommer framöver även att sälja till Sverige, säger Gareth Incledon.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0