Pasta med skinksås och ny kategori!

Vi kan börja med det sistnämna där, ny kategori. Eftersom jag är en sådan grym kock och det finns väldigt många som är rätt usla i köket tänkte jag införa en egen liten kockskola här i bloggen. Varje gång jag lagar mat kommer receptet och lite instruktioner upp här på bloggen. Målet för er borde ju vara att bli lika bra som mig, frågan är om det går..

Vi börjar lite enkelt, Pasta med skinksås.


Shoppinglistan

Valfri Pasta
Vispgrädde/matlagningsgrädde
Smörgås Skinka
Fransk Senap
Salt och Peppar

Börja med att koka upp pastan och strimla skinkan. När pastan är färdigkokt, häll av vattnet tillsätt grädde och skinkan. Under omrörning tillsätt fransk senap och krydda med Salt och Peppar. Vet att detta låter väldigt enkelt men det är otroligt gott! Sedan kanske det är bra att börja med något enkelt för er;) Haha

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0